Saturday, June 5, 2010

SABUN SUSU BERAS EMPROB




Sabun susu beras berjenama Emprob Green Technology dibuat daripada bahan organik tanpa sebarang bahan kimia. Suci digunakan tanpa was-was.

Terbukti sangat sesuai untuk menghilangkan jerawat dan jeragat.

Meratakan warna kulit badan dan muka yang tidak sekata terutamanya sekitar siku, pelipat tangan dan kaki, kulit muka dan leher.

Menghilangkan kesan minyak terutamanya sekitar dahi, kening dan hidung.

Melembapkan dan menggantikan sel-sel kulit secara semulajadi.

Mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.

Harga sebuku RM35 (130g). Untuk dapatkan sample percuma, sila hantarkan sampul surat putih beralamat sendiri dan bersetem RM0.60 ke alamat WARISAN WAHYU SERVICES, 19-2B, JALAN UP 1/2, UKAY PERDANA, 68000 AMPANG, SELANGOR. Sila sertakan sekali no. telefon anda untuk dihubungi.

Pengedar dikehendaki segera.
Hubungi 017-2231165

4 comments:

  1. Ya...try dulu.
    Mana tau berkesan? Saya tak boleh nak cakap produk org lain tk berkesan sebab masing2 ada kajian tersendiri dlm menghasilkan sesuatu. Andaikata anda perlukan sesuatu yg lebih lagi untuk merawat masalah jerawat tu, anda boleh cuba di sini:

    Merawat jerawat dan menghapuskannya!

    Anyway, I really think that sabun yang berunsur ramuan semulajadi, susu seperti ini amat bagus untuk digunakan. Cuma kalau masalah jerawat dah teruk, u really need something yg betul2 'powerful'. Thanks.

    ReplyDelete
  2. Di sini kami mementingkan kepada produk semulajadi yang terbukti berkesan sejak turun menurun.

    Sesetengah produk mempunyai bahan kimia belebihan dan racun berjadual yang akan menyerang pengguna dalam jangkamasa panjang. Andainya diserang kita pasti akan menyesal lebih2 lagi sekiranya melibatkan jantung, buah pinggang atau kanser. Masa tidak dapat diundur kebelakang. Minta dijauhi.... Wallahua'lam.

    ReplyDelete
  3. Saya dah cuba pakai. Sgt berkesan cuma tak ada sabun yang saiz kecik dan murah sikit.

    ReplyDelete
  4. Minta maaf buat masa sekarang kami tak keluarkan sabun susu beras yang bersaiz kecil. Ini kerana sabun ini boleh digunakan untuk mandi seluruh badan, bukan hanya muka sahaja. Sekiranya nak pakai muka sahaja saudaru boleh potong jadi kecil2 dan kongsi dengan kengkawan.

    ReplyDelete